Návrh hry Had

28. března

Žádná z těch stránek sama o sobě nefunguje, ale každá obsahuje kousek kódu navíc. Překopírováním dohromady vznikla už docela funkční hra.

11. dubna

Složením dohromady vznikla zas o něco zábavnější hra. Kolize pořád chybí, takže nejde prohrát. Můžete si zkusit změnit rychlost hada (druhý parametr funkce window.setInterval) a počet dílků, které po sežrání jablka přibudou do obsah_zaludku (zatím je to jeden).

25. dubna

Složením dohromady vznikla hezká a hratelná hra. Je na obtíž, že hřiště je větší než obrazovka.

16. května

Vyzkoušeli jsme si kreslení obrázků různých velikostí a rozplánovali práci na příště.

23. května

Hada jsme nahráli na stránku Collabedit, abychom ji mohli všichni upravovat naráz. Výsledek můžete kdykoliv zobrazit odkazem Download nahoře.

Zařídili jsme, aby se hrací plocha měnila podle velikosti okna a aby šlo snadno měnit velikost jednoho políčka (je to proměnná velikost_mrizky).

6. června

Vznikla tím kompletní hra. Kód napsaný na hodině máte tady. Pročtěte si, jaké změny bylo potřeba udělat, a zkuste do podrobna pochopit, proč. Pokud nepochopíte, jak kód funguje, zkuste některé změny umazat (vrátit zpátky) a podívat se, co funguje jinak (co nefunguje).